Public relations w pomocy społecznej, czyli jak zbudować przyjazną instytucję dla mieszkańców gminy

Michał  Szyszka

Autor: Michał Szyszka

Dodano: 8 stycznia 2018
dh2_okladka

Efektywna komunikacja stanowi jeden z kluczowych warunków sprawnego funkcjonowania każdej organizacji. Nie bez powodu poświęca się jej wiele uwagi. O sprawną i spójną na wszystkich poziomach komunikację dbają nie tylko firmy i korporacje zorientowane na zysk, ale i instytucje administracji publicznej, samorządy, województwa, a także instytucje użyteczności publicznej, zarówno pierwszego, jak i trzeciego sektora. Dowiedz się, jak zbudować pozytywny wizerunek Twojej instytucji oraz na co zwracać szczególną uwagę podejmując działania PR-owe.

Więcej na temat kształtowania relacji publicznych instytucji pomocowej w bezpłatnej publikacji: M. Szyszka, Kształtowanie wizerunku instytucji pomocy społecznej w mediach, Warszawa 2013.

Pozostało jeszcze 95% treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

Nie masz jeszcze konta?
Zamów pełny dostęp do portalu

Zyskujesz:

  • praktyczne porady ekspertów prawa rolnego, cywilnego, podatkowego
  • fachowe informacje dotyczące upraw i hodowli zwierząt
  • informacje o ważnych terminach

Logowanie

Adres e-mail:

Hasło

Nie pamiętam hasła
Michał  Szyszka

Autor: Michał Szyszka

Autor pierwszego i jedynego w Polsce opracowania public relations dla pracowników instytucji pomocy i integracji społecznej (Instytut Rozwoju Służb Społecznych). Adiunkt w WSP im. J. Korczaka w Warszawie. Od 2011 roku prowadzi badania, szkolenia i zajęcia dydaktyczne w obszarze komunikacji społecznej i public relations instytucji polityki społecznej.

Opinie czytelników

Nasze nagrody i wyróżnienia