Kontrola zarządcza w jednostce pomocy społecznej - procedura przeprowadzania

Dodano: 29 maja 2018

Kontrola zarządcza ma za zadanie usprawnić metody zarządzania w sektorze publicznym. W rezultacie kontrola ta ma służyć zwiększeniu efektywności i skuteczności działania całej polskiej administracji publicznej. Działania te powinny być zgodne z prawem, wykonywane w sposób efektywny, oszczędny i terminowy. W ośrodku pomocy społecznej za kontrolę zarządczą odpowiada kierownik tej jednostki. To na nim spoczywa przeprowadzenie poszczególnych czynności, wyznaczenie osób odpowiedzialnych, opracowanie niezbędnej dokumentacji. Przeczytaj, jak wygląda szczegółowe postępowanie, by nie przeoczyć niczego w swojej placówce.

Pozostało jeszcze 95% treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

Nie masz jeszcze konta?
Zamów pełny dostęp do portalu

Zyskujesz:

  • praktyczne porady ekspertów prawa rolnego, cywilnego, podatkowego
  • fachowe informacje dotyczące upraw i hodowli zwierząt
  • informacje o ważnych terminach

Logowanie

Adres e-mail:

Hasło

Nie pamiętam hasła

Opinie czytelników

Słowa kluczowe:
kontrola zarządcza

Nasze nagrody i wyróżnienia