Autor: Michał Gluzek
Dodano: 27 listopada 2017
Często zdarzają się Tobie sytuacje w których Twój klient sygnalizuje, że nie rozumie co do niego mówisz? Pomyślałeś sobie kiedykolwiek, że brak działania ze strony klienta na rzecz wyjścia ze swojej trudnej sytuacji życiowej, może wynikać z chaosu komunikacyjnego, który tworzysz przy każdej wizycie w środowisku? A może nie zwracasz uwagi na swoją mimikę, gestykulację podczas rozmowy z klientem? Jeśli odpowiedziałeś na któreś z tych pytań twierdząco, koniecznie przeczytaj ten artykuł!
Pozostało jeszcze 79% treści
Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.
Nie masz jeszcze konta?
Zamów pełny dostęp do portalu
Zyskujesz:
- praktyczne porady ekspertów prawa rolnego, cywilnego, podatkowego
- fachowe informacje dotyczące upraw i hodowli zwierząt
- informacje o ważnych terminach
Autor: Michał Gluzek
pracownik socjalny, certyfikowany trener umiejętności społecznych, doktorant Uniwersytetu Śląskiego w Katowicach, redaktor naczelny miesięcznika „Pomoc społeczna dla praktyków”