Jak mówić do klienta, żeby zostać zrozumianym?

Michał Gluzek

Autor: Michał Gluzek

Dodano: 27 listopada 2017
postać kobiety w garniturze

Często zdarzają się Tobie sytuacje w których Twój klient sygnalizuje, że nie rozumie co do niego mówisz? Pomyślałeś sobie kiedykolwiek, że brak działania ze strony klienta na rzecz wyjścia ze swojej trudnej sytuacji życiowej, może wynikać z chaosu komunikacyjnego, który tworzysz przy każdej wizycie w środowisku? A może nie zwracasz uwagi na swoją mimikę, gestykulację podczas rozmowy z klientem? Jeśli odpowiedziałeś na któreś z tych pytań twierdząco, koniecznie przeczytaj ten artykuł!

Pozostało jeszcze 79 % treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

Nie masz jeszcze konta?
Zamów pełny dostęp do portalu

Zyskujesz:

  • praktyczne porady ekspertów prawa rolnego, cywilnego, podatkowego
  • fachowe informacje dotyczące upraw i hodowli zwierząt
  • informacje o ważnych terminach

Logowanie

Adres e-mail lub login:

Hasło

Nie pamiętam hasła
Michał Gluzek

Autor: Michał Gluzek

pracownik socjalny, certyfikowany trener umiejętności społecznych, doktorant Uniwersytetu Śląskiego w Katowicach, redaktor naczelny miesięcznika „Pomoc społeczna dla praktyków”

Opinie czytelników

Nasze nagrody i wyróżnienia

wiper-pixel